Vračilo izdelkov
V primeru, da je ob dostavi paket vidno poškodovan, ga lahko zavrnete. Kurirju navedite navedete razlog za zavrnitev.
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (preko kontaktnega obrazca ali na elektronski naslov info@aliam-vitam.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Podjetje vrne prejeto plačilo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik razen v primeru, če je plačnik poravnal znesek z gotovino kurirju dostavne službe. Vsa plačila, ki jih prodajalec prejme od dostavne službe so izvršena preko transakcijskega računa, zato se prodajalec zavezuje, da bo opravil vračilo kupnine preko transakcijskega računa v čim krajšem možnem času in ne kasneje od 14 dni od opravljenega vračila.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Naši izdelki so unikatni, ročno izdelani, zato je vsak izdelek nekoliko drugačen od drugega. Ročno delo prinaša določeno mero raznolikosti in individualnosti končnega izdelka. Les kot naravni material že sam po sebi prinaša nehomogenost barve, strukture, oblike. Takšna odstopanja niso razlog za preklic naročila.
Za brezhibne izdelke, ki so končno obdelani po naročilu kupca (personalizirani izdelki), vračilo v roku 14 dni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ni mogoče.